torsdag den 27. marts 2008

Torsdag og kreativ hygge!







Fotograf: Gro Anita Hilton


Så er det torsdag og allerede aften, men før dagen for lov til at forsvinde ved midnat, vil jeg lige fortælle Jer hvad jeg har lavet i dag.

Jeg har fået en ny interesse, en stor interesse for digital scrapping og i dag har jeg lavet 4 forskellige billeder og de har jeg tænkt mig at dele med Jer. Jeg har fået tilladelse fra alle personer det er billede af i mine kreationer, bortset fra min hund, men hun samtykker nok, hehe!
Jeg har i aften også spist aftensmad sammen med gode venner og Diana og min kæreste var med.
Det var riktig hyggeligt og virkelig noget jeg satte stor pris på!
Ikke mange ordene i aften, vil gerne følge med på "Det er mig eller hunden" på fjernsynet nu kl 21:30 og i aften handler det om 2 Bearded Collier!
Hav en dejlig aften videre til alle Jer der kigger denne blog!

1 kommentar:

Jose sagde ...

Lovely pages