søndag den 23. marts 2008

Det er så dejlig stille :o)

Fotograf: Gro Anita Hilton

Har du noen gang prøvd det? Bare sitte helt stille å lytte til stillheten... Det har jeg nettopp gjort! Det var dejligt at opleve! Nogle gange trænger vi mennesker lidt stillhed, også selvom vi er meget glad for at have mennesker rundt os, ja ligesom mig. Jeg elsker at have mennesker rundt mig, men nu var det dejligt at være lidt alene! Kæresten har taget hunden på tur, ja det gør han hver gang han har fri fra arbejdet. Hunden er min hund i ugen, men i weekenden er hun kun min kæreste's hund, har jeg indtryk af at hunden selv siger! Min kæreste er så flink til at tage hunden med på lange turer og jeg er ikke den der tager en kæmpelang dagstur, jeg tager heller lidt kortere turer, men flere! Nok om det!


Her sidder jeg så med computeren som suser en lille smule og jeg hører en klokke på væggen der tikker, udover det, er der dejligt stille! Mangothe'en er klar og jeg hygger mig med at kigge på min mor's hjemmeside. Jeg har laget den for hende og der var gået så langt tid siden jeg havde opdateret, at newbie gæstebogen var stoppet, så nu fik jeg aktiveret den igen - heldigvis!! Jeg har lagt linken ind her, bare tag et kig til højre, der kan du se det står "min mor's hjemmeside." Klik den link og se hvad min mor godt kan lide: Barbie nemlig! Hun elsker Barbie, og har alle filmene hendes, så jeg ved at den dag hun får sine børnebørn, bliver hun nok yndlingsbestemoren, lad os bare håbe de børnebørn snart kommer!


Da var jeg vidstnok ferdig for denne gang. Jeg tager min sidste Läkerol med Salvi smag og hygger mig med min mangothe og siger farvel for denne gang!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Så trevligt att du hittade till min blogg :)
Jag bor i en liten by där jag har väldigt nära till naturen och jag har verkligen möjlighet att lyssnat till stillheten och det är verkligen mycket fint att få uppleva.

Vilket fint foto!

Ha en bra dag!