torsdag den 21. maj 2009

Tur til Gøteborg 21 Maj 2009


















Så bar det afsted på shoppingtur til Gøteborg, Sverige med min mor. Vi havde det meget hyggeligt og fik også kigget en god del. Vi tog fra Masthugget til Brunsparken og shoppet i Nordstan centeret. Jeg var i mange tøjbutikker, men det var i H&M som sedvanligt, at jeg fik købt mig noget undertøy. Vi tog Stena expressen til Gøteborg og den almindelige Stena Danica tilbage til Frederikshavn. Og på båden fik vi også købt noget. Nogle filme og nogle kosedyr, min mor og jeg købt hver vår missekat :)
Været var vi heldig med, der kom kun lidt regn, men var for det meste inde i købecenteret, så jeg ved ikke rigtigt om det regnede når vi var inde, der var ellers lidt sol at se blandt nogle skyer når vi var på vej til Nordstan!

Ingen kommentarer: