søndag den 17. maj 2009

HURRA HURRA FOR 17. MAI 2009


Gratulerer med dagen til Norge! Dette bilde ble tatt for noen år tilbake, det ble nødt til å gå i gjenbruk fordi jeg ikke en gang kan klare å finne et flagg i min leilighet etter at jeg flyttet. Så får jeg ta det igjen neste år, da skulle jeg gjerne ha et annet sted å bo,
hvor også det skal finnes flagg :)
Dagens 17. mai, feires med en tur til Pizza & Pasta Place sammen med min mor. Synes det er litt trist at ikke denne dagen faldt på en annen dag enn Søndag, siden Norsk Tv2 pleier å ha 17. mai sending og da pleier jeg å se på den og få sånn deilig 17. mai følelse, men nå finnes det ingen sending og siden jeg bor i Danmark, er det liten mulighet for å se barnetog og 17. mai hygge fordi vi ikke har NRK i Danmark... Trist... Vi får ta det igjen neste år...

NOK EN GANG: GRATULERER MED DAGEN NORGE!

1 kommentar:

Lena sagde ...

Heisann gro. Ja syntes det er trist jeg også og være på sykehus i tyskland i dag, men Magnus er bedre da. Matthias har ikke kommet ennå og ingen her på sykehuset vet at det norges nasjonaldag.. Kjempetrist. Blir veldig frustrert.
Og ingen som kan engelsk her i dag heller og bare tysk tv.. Megatrist.
Jaja, men viktiste er at Magnus blir frisk og uansett han kommer ikke til å huske dette heller.
Men da får du ha en fin dag. La inn et bilde på bloggen min også foresten.. 17 mai klemmer fra Lena og Magnus..