søndag den 12. april 2009

Maske, min dejlige kat!


Efter lille "Mille" blev aflivet pga. at hun havde blevet påkørt af en bil, har jeg fået mig en kat. Og denne katten er 2,5 år gammel og lyder navnet "Maske". Hun ligner også meget på "Mille". Savnet efter en kat blev stort, jeg har haft katte tidligere i mit liv og den gang "Mille" kom ind i mit liv, blev min angst bedre, eller helt væk. Det var så befriende at ikke have angst, ikke tænke på det når jeg stod op hver morgen. Jeg ved jo godt at det var fordi jeg var optaget med at hjælpe nogen der trængte mig. Så jeg bestemte mig for at blive en kattemor igen. Det handler nok også om mit lille ønske om at få børn, men drømmen virker længer og længer væk fra mig, men det har noget med min vægt at gøre. Jeg skal ned til 76 kilo, og den gang i August 2008 hvor vi var hos fertilitetsklinikken, vejede jeg 80 kilo, manglede kun at tabe 4 kilo, men tror I jeg klarede det, nej, jeg gik op i vægt, ja helt til 85,5 kilo og nu har jeg sagt at det er nu det gælder, så nu har jeg kontaktet en dietist og har time hos hende i maj måned, så nu var det bare at komme forbi påsken, og så sætte igang igen. Dette blev lidt om hvad der er sket og hvad der trænger til at ske i mit liv.



Helt til sidst håber jeg I alle har haft en fantastisk påske, det har jeg :)

Ingen kommentarer: