torsdag den 20. marts 2008

De første ord!

Klokken er 21:57 og jeg er på besøg hos min kæreste. Vi skal fejre påsken sammen. Vinden suser rundt hans lille røde hus, sneen og regnet falder hurtigt på ruden. Lige nu har kæresten taget min hund på en lille aftenstur.
Havde længe tænkt på at blogge, derfor kunne det ikke blive bedre nu da jeg endelig fant et sted jeg kunne blogge.
Fortælle lidt om mig. Jeg kommer fra Norge og har boet i Danmark i 5 år. Jeg er 32 år og er født i krebsens tegn. Min mor betyder meget for mig og hun bor heldigvis også her i Danmark. Savner min storebror som også boede her i Danmark, men han døde i marts 2006 og jeg fandt ham.
Det var vidstnok det jeg lige nu gad at skrive, men det skulle gerne komme flere ord fra denne mund, eller flere bokstaver fra mit tastatur!
Ønsker alle en dejlig påske!
~Gro Anita~

Ingen kommentarer: